Sık geçen başlıklar

akp'li adayın sandık görevlisi kadına saldırması 1

ekşi'de gör
seçim var.
kamera var.
bir sürü insan var.
çevresinde yakınları var.

buna rağmen 2,5 dakikalık bir tartışmada bile "kadına el kaldırma" noktasına gelebiliyor. çekinme yok, oto-limitasyon yok. tereddüt yok.

kim bu?

milletvekili.

kimse olmasa,
kamera olmasa,
kadın yalnız olsa,

o elin kadına inmeyeceğini söyleyebilen biri olabilir mi?

üstelik bu adam milletvekiliymiş.

şunu demeye getiriyorum. "numaradan kibarlık, numaradan centilmenlik, numaradan saygı" olayını bile geçmiş arkadaşlar. artık o bile kalmamış. daha diyecek bişey kalmamış.