bunu çok iyi yapıyorlar.* lan ne güldüm ya. tabanının çoğu da aynı.
yaptığı iyi şeyler muhakak ki vardır ama zihniyet gerici. en önemlisi de bu.
04.02.2017 · 31. sıra
kagemusha
03.02.2017 00:06