Sık geçen başlıklar

akp'nin mısır ile dostluk grubu kurulması teklifi 1

ekşi'de gör
darbeci sisi diyen, katil sisi diyen, rabia selamı yapan akp'nin büyük bir dönüş yaparak mısır ile dostluk grubu kurulması için meclise teklif vermesi olayıdır. yavaş dönün, ümmet hızınıza yetişemiyor. şimdi meydanlardan kardeşim katil sisi mi denecek, yoksa kardeşim darbeci sisi mi? ya da şey mi derler acaba, ben sisi demedim pisi pisi dedim?
kaynak
edit: akçomarlar aklama çalışmasına başladığına göre muhalefet iyice altını oymalı bu çark edişin :)