biri de şunların belediyeden kaçırdığı kamyonet dolusu belgeleri masaya çıkarıp vursa dedirtmiştir.
ne ağladınız bilader ya....
(bkz: ağlak kezban partisi)
edit: lan siz beni eksileseniz noluuuur eksilemesiniz nolur?
hala daha ağlıyorsunuz.
biberon mu verelim ağzınıza? yoksa alışık olduğunuz şeyi mi?
17.04.2019 · 6. sıra
excelsior was here
16.04.2019 16:43 ~ 17:42