Sık geçen başlıklar

akp'nin üç valiz belgeyle ysk'ya itiraz etmesi 1

ekşi'de gör
biri de şunların belediyeden kaçırdığı kamyonet dolusu belgeleri masaya çıkarıp vursa dedirtmiştir.
ne ağladınız bilader ya....

(bkz: ağlak kezban partisi)

edit: lan siz beni eksileseniz noluuuur eksilemesiniz nolur?
hala daha ağlıyorsunuz.
biberon mu verelim ağzınıza? yoksa alışık olduğunuz şeyi mi?