ben de böyle 1 kişiyi sildim.
türkiye'ye tatillerde bile adım atmayan, hollanda'da rahat rahat yaşayan biri gelmiş "başkanım" diye kutluyor. hastır ya hangi başkanın tatile bile gelmiyorsun bu ülkeye. adım atmıyorsun adım hangi başkanın?!!
he farklı fikre tahammül edememek he. keşke sizin de tahammülsüzlüğün sosyal medyadan silmek olsa. terörist ilan edip hedef göstermiyoruz hiç olmazsa.
30.06.2018 · 43. sıra
septiklestiremediklerimizdenmisiniz
29.06.2018 00:09