şimdi bu tabloyu görüp, restoranları cafeleri ve diğer işletmeleri kapalı tutuyorsanız bu ikiyüzlülüktür.
sokakta iki kişi yan yana gelse ceza yazarlar.
sağlık bakanı sağdan soldan fotoğraf paylaşır, bunu yapmayın der.
ama sıra kendilerine gelince halkı bir araya toplar, covid eşliğinde kongre yaparlar.
sonra da hiç utanmadan, yüzleri kızarmadan mesafe, maske diye zırvalarlar.
işletmeleri kapatıp, tedbir aldık deyip sonra da bu fotoğraf karesini sağlamak.
halkla dalga geçiyorlar. gerçekten dalga geçiyorlar.
alenen halkın canını tehlikeye atmanın bir suçu, cezası yok mudur?
ama olumlu tarafından bakıyorum.
bir cumhurbaşkanına, partinin il il gezip, bu kongrelere bile bizzat katılacak düzeye getirdiğimizi görmek beni mutlu ediyor.
öylesine korku sardı, öylesine düştü oyları.
azalarak biteceksiniz.
24.02.2021 · 41. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
23.02.2021 10:30