ebay'e koyar satarız bunları. zaten satılıklar.
Sık geçen başlıklar
akp gidince yandaş gazeteciler ne olacak sorunsalı 2
ekşi'de görmerak ettiğim sorunsaldır çünkü hiçbir dönemde bu kadar fazla saray soytarısının bir arada bulunması, değil cumhuriyet tarihimizde, dünya tarihinde bile pek görülmemiştir.
isim vermeye gerek yok. medyanın neredeyse tamamı satılmış olduğundan, haber verdiği iddia edilen tv kanallarından tutun da gözünüze ilişen herhangi bir gazeteye kadar her yerdeler.
- malum şahsın özel uçağında kendisiyle sehayat edip sözde tarafsız olduğunu iddia edenler
- düpedüz taraflı olup tarafsız olduğunu iddia edenler
- taraflılıkta dünya markası olmuş herife bile örnek gösterilip hala tarafsızım demeye cüret edenler
- kalemini satıp köşesinde ekonomik kriz yok diye yazanlar
- hiç utanmadan bunu televizyondan da canlı olarak söyleyebilenler
- köşe yazısında ne yazacağını bir gün önceden talimatla bekleyenler
- hukukçu sıfatıyla programa katılıp hukuksuzluğu savunan şerefsizler
- evli adamla yatıp kalkıp bir de onu başkasıyla aldatan moderatör orospular
- duayen denilen ama dönmekten fırıldak olmuş omurgasız kart kaşalotlar
- hakaret yemekten yüzü hiç ama hiç kızarmayan follofoş olmuş yüzsüzler
- kimden para alırlarsa onu savunan güvenlik politikaları uzmanı etiketli satılık fare suratlılar
- tarikatlara domalanlar
- öncesinde tarikatlara domalıp şimdilerde inkar edenler, üstüne bir de ulusalcı kesilenler
ne yapacaklar, nasıl dönecekler, milletin yüzüne nasıl bakacaklar çok merak ediyorum. açın televizyonu, bakın şu an konuşuyorlar o haber kanalların hepsinde. kadro hep aynı.
ya utanmıyorlar, bunda mutabığız... ama hiç mi korkmuyorlar bu "sözleşmeli saray soytarılığı" bittiğinde, vatandaşın biri çıkıp "sen nasıl bir orospu çocuğuymuşsun lan" sorusunu sorar diye?
bundan 6 ay sonra devran döndüğünde, bu defolu çürük malları da kimse para verip konuşturmaya da yanaşmayacağı için aç kalacakları belli… ama sanırım içlerinden bazıları dansözlük de değil, tam anlamıyla 40 yıllık bir fahişe edasıyla dün hakaret ettiklerini yarın savunmaya bile yeltenecektir.
isim vermeye gerek yok. medyanın neredeyse tamamı satılmış olduğundan, haber verdiği iddia edilen tv kanallarından tutun da gözünüze ilişen herhangi bir gazeteye kadar her yerdeler.
- malum şahsın özel uçağında kendisiyle sehayat edip sözde tarafsız olduğunu iddia edenler
- düpedüz taraflı olup tarafsız olduğunu iddia edenler
- taraflılıkta dünya markası olmuş herife bile örnek gösterilip hala tarafsızım demeye cüret edenler
- kalemini satıp köşesinde ekonomik kriz yok diye yazanlar
- hiç utanmadan bunu televizyondan da canlı olarak söyleyebilenler
- köşe yazısında ne yazacağını bir gün önceden talimatla bekleyenler
- hukukçu sıfatıyla programa katılıp hukuksuzluğu savunan şerefsizler
- evli adamla yatıp kalkıp bir de onu başkasıyla aldatan moderatör orospular
- duayen denilen ama dönmekten fırıldak olmuş omurgasız kart kaşalotlar
- hakaret yemekten yüzü hiç ama hiç kızarmayan follofoş olmuş yüzsüzler
- kimden para alırlarsa onu savunan güvenlik politikaları uzmanı etiketli satılık fare suratlılar
- tarikatlara domalanlar
- öncesinde tarikatlara domalıp şimdilerde inkar edenler, üstüne bir de ulusalcı kesilenler
ne yapacaklar, nasıl dönecekler, milletin yüzüne nasıl bakacaklar çok merak ediyorum. açın televizyonu, bakın şu an konuşuyorlar o haber kanalların hepsinde. kadro hep aynı.
ya utanmıyorlar, bunda mutabığız... ama hiç mi korkmuyorlar bu "sözleşmeli saray soytarılığı" bittiğinde, vatandaşın biri çıkıp "sen nasıl bir orospu çocuğuymuşsun lan" sorusunu sorar diye?
bundan 6 ay sonra devran döndüğünde, bu defolu çürük malları da kimse para verip konuşturmaya da yanaşmayacağı için aç kalacakları belli… ama sanırım içlerinden bazıları dansözlük de değil, tam anlamıyla 40 yıllık bir fahişe edasıyla dün hakaret ettiklerini yarın savunmaya bile yeltenecektir.