Sık geçen başlıklar

akademisyenlerden nefret etme nedenleri 1

ekşi'de gör
1) egoları.
2) dersleri önemsememeleri
3) öğrenciye değer vermemeleri
4) maillerine baksalar bile dönüş yapmamaları
5) derslerde kitapların özetini yazıp geçmeleri
6) kendilerinin 90 dakikada yapamayacakları soruları sormaları.

yeterli mi?