Sık geçen başlıklar

akademisyen egosu 4

ekşi'de gör
bir çok araştırmaya meraklı, öğrenmek için can atan öğrencileri hedefinden vaz geçiren bir egodur. maalesef böyle olmayan akademisyen bulmak cok zor. yuksek lisans ogrencisiyim benim danışmanım allah'tan anlayışlı iyi niyetli birisi, bu düşüncemi fakultedeki diger hocalar için söyleyemem. insani çileden çıkartan egoları akademiyede zarar veriyorlar.

sanki cok büyük bir icat yaptilarda insanlığı kurtardilar. asıl mucitler daha mutavazi, akademide bir ise yaramayanlar kendilerini ego ile tatmin ediyorlar.
bir akademisyen olarak katılmadığım söylem. sizle mi uğraşacağız arkadaşlar??

yeşillendirme saatleri: pazartesi, perşembe saat: 13.30-15.00 arası.

not: makaleleri kapının altından atabilirsiniz.