Sık geçen başlıklar

akşener'in istanbul'un ulaşımı kötü demesi 1

ekşi'de gör
siyasi çıkarlar çatışında tabi ki istanbul'da ulaşım kötü olacak. ümraniye metrosuna binerken paristeki gibi demeyi biliyordu. :)