Sık geçen başlıklar

akınsoft'un insansı robot üretmesi 2

ekşi'de gör
lan avrupanın ilkokul çocuklarının arduino ödev projesi olarak yaptığı şeyleri bizim koca koca şirketler buluş gibi sunuyor şaka gibi amk.

insan şunu insan içine çıkartmaya utanır ya.
cok merak ediyorum, cay servisi fikrini ortaya cikaran sey neydi? teknolojik atilim yapmaya kalkarken ana fikri "cay servisi" diye belirleyerek yola cikmak nasil bir zekanin urunudur arkadas?

yani su iste bile kendi keyfimizi tembelligimizi dusunuyoruz. teknolojide atilim yapmis ulkelerin tamamina bakin, sirketlerinde cayci, kahveci servis filan yoktur. baskanlar, yoneticiler, herkes kendi kahvesini kendi alir. biz ise kalkip robotunu yaptik.

bir de bununla gurur duymamiz bekleniyor.