böyle böyle olacak diyerek bu şaklabanlara prim veren şakşakçılardan nefret ediyorum.
ilk "örnekler" vizyonu ortaya koyar. bu robotların tasarım veya kullanımında bir vizyon yok. 9 senedir ar-ge yapıyoruz, 30 tane prototip ürettik diyor herif.
bu mu amk ulaştığınız nokta? https://www.youtube.com/watch?v=3kesmvibfy0
(5 tanesi bile koordineli çalışamayan, uzaktan kumandalı tekerlekli robot)
yapacağın işi seveyim... yalanını ayrı seveyim...
bu işi gerçekten yapan örneklere bakalım;
9 yıl evvel boston robotics: https://www.youtube.com/watch?v=cnzprsrwumq
3 yıl evvel boston robotics: https://www.youtube.com/watch?v=ar5z6aomh6u
günümüzde boston robotics: https://www.youtube.com/watch?v=fuyu3lkzoio
gelişimleri izleyebiliyosunuz değil mi? vizyonu da görebiliyorsunuz.
adamlar dev robotlar, yapay zekalar vs. yapıyor sen oyuncak yapıp utanmadan pr yapıyosun.
hayır sen yaparsın da, seni öven sığırlar nedir? onu bilemiyorum.
07.03.2018 · 17. sıra
spiritus sanctus
06.03.2018 16:11 ~ 16:29