50 yıl geriden gelsekte büyük başarı. bunların aldığı teşviğin yarisini bana versinler aynısını 3 ayda yapmazsam adam değilim.
edit: uzakdoğudan teknolojiye meraklı 2 tane lise öğrencisi getirseniz inanin asgari ücrete çalıştırıp bu tip şeyleri yaptırırsiniz. arkasına devleti alıp böyle komik ürünleri bize başarı gibi göstermeyin lütfen.
29.03.2019 · 30. sıra
eeuummm
28.03.2019 16:31 ~ 16:42