"boşanmış olmam artık yaşayamacağım anlamına gelmiyordu. o yüzden tekrardan kolları sıvadım ve sözlerime serdar ortaç'ı hatırlayarak "hayat beni çok yoruyorsun" demedim! devam ettim."
iyi de aga, serdar ortaç öyle demedi ki zaten. hayat beni neden yoruyorsun dediydi.
22.12.2015 · 42. sıra
ltu
21.12.2015 08:47