belli bir yaşın, bir cinsiyetin, bir insan grubunun bu şekilde eleştirildiği başlıklar cidden sinir bozucu bir hal aldı. sözlüğe benzer bir başka platform açmak ve editörler vasıtasıyla kaliteli bir yer yapma planım var. teknik altyapım var.
hiç kimse kınadığını yaşamadan ölmezmiş. şu başlığı açan ve ilk entryyi giren yazar için tek dileğim var. umarım sen de 30'unu geçtiğinde yeni bir teknoloji çıkar ve seninle de aynen bu şekilde dalga geçerler.
20.06.2022 · 43. sıra
berlinli sadi
19.06.2022 00:05