en sevmedigim güruh da 'ya şaka mısınız ağbi akp yıkılmaz' diyen tipler.
amk bu dünyadan hitler ve tebaası gelmiş geçmiş. öyle veya böyle bu herifler de gidecek. 1940 almanya'si gibi bir güç,vizyon,ekonomi,sanayi vs vs de olmadığı için de bunların gitmesi bence daha kolay olacak(+ yil 2017 oldu amk). ama bugün olur ama yarın, elbet gidecekler. zaten çapsızliktan kırılan bir yönetim kadrosu var şu an.
her şeyi geçtim şu medyaya bir hafta serbestlik verilsin ve hiçbir habere karisilmasin, akp direk iktidardan düşer. got korkusuna kriz haberi bile yapamıyorlar şu an :)
27.11.2016 · 40. sıra
film evde izlenir
11:28