Sık geçen başlıklar

ak parti'nin yaptığı en büyük hata 1

ekşi'de gör
olmayandır. "hata" adı üstünde hatadır. bilerek yapılmaz. yapılan her şey, atılan her adım gayet bilinçli bir şekilde atılmıştır. olsa olsa en büyük "kötülüğü"dür o. bile bile, üzerine basa basa yapılan kötülük. sanırım onu da eğitim alanında yaptılar. zaten gerisini getirmek de çok zor olmadı. 15 yılda kendi nesillerini yetiştirmişken bundan sonrası da pek zor olacak gibi gözükmüyor.