bizi ne bağlar acaba? aihm bağlamıyor bm bağlamıyor nato bağlamıyor o zaman biz neden buralara üyeyiz ve temsilci bulunduruyoruz?
edit: bir yazar arkadaşın mesajını ekleyeyim
anayasa mahkemesi de bağlamıyor hatta başkanını dolaylı tehdit de ediyoruz. süper demokratız
24.12.2020 · 5. sıra
the man who can not be understood
23.12.2020 14:46 ~ 20:56