Sık geçen başlıklar

aihm'in demirtaş kararı bizi bağlamaz 1

ekşi'de gör
bizi ne bağlar acaba? aihm bağlamıyor bm bağlamıyor nato bağlamıyor o zaman biz neden buralara üyeyiz ve temsilci bulunduruyoruz?

edit: bir yazar arkadaşın mesajını ekleyeyim
anayasa mahkemesi de bağlamıyor hatta başkanını dolaylı tehdit de ediyoruz. süper demokratız