bir kesim var ki ülkemizde, sevebilecek kadar özgür değiller. sevilebilecek kadar da değerli değiller kendileri için. sevgisiz ve mutsuzlar.
bu, mutlu olmayı ahlaksızlık sananlar için çok üzülüyorum.
keşke siz de sevilseniz... sonra zaten sevmeyi de öğrenirsiniz.
19.03.2017 · 22. sıra
edie sedgwick
18.03.2017 12:33