Sık geçen başlıklar

agit ipek'in cenazesinin ptt ile gönderilmesi 2

ekşi'de gör
ben yazmayacaktım başlığa. çünkü bunun gibi bir haber ile muhattap olmak, konuşabildiğim bir dilden tercümana gerek olmaksızın okuyabilmek bile alçak hissetmeme sebebi oluyor. bu eylemi savunmayı geçtim, okuyabilmek bile...

ben buradan sevinen yığına laf anlatmayacağım. böyle iyi hissediyorlar, böyle mutlular, böyle rahatlar onlar da. "biz böyle yamyam, biz böyle alçak, biz böyle hayvan olarak iyiyiz ve mutluyuz" diyorlar. kitlesel bir hayvanlık talebine itiraz etmek yersiz. uzak kalmak, izole olmak mantıklı.

o yüzden okuyan arkadaşlar arasında hala insan kalabilmiş olanların yüzü suyu hürmetine birkaç kelam edip bırakacağım.

insanlığınızı koruyun arkadaşım. bakın insanlığı bir kere kaybettiniz mi, bu başlıktaki sayısız örnekte olduğu gibi, sonu gelmiyor. dipsiz bir kuyu bu insandışılık.
toplama kamplarından kurtulan yahudiler "oradaki en büyük mücadelemiz insan kalma mücadelesiydi. çünkü bize de hayvanlık dayatılıyordu ve bize cazip de geliyordu bu. işte bu cezbedici hayvanlıktan kurtulmak, artık sizin tek gayeniz oluyor." demişlerdi.

kötülüğün sıradanlaşması talebini, kitlesel bir çürüme talebini görmezden gelmeyin, bilin ve unutmayın asla! bazen sizin yıllar ve sayısız emekler harcayarak anlatmak istediğiniz her şeyi, onlar bir cümle ile anlatabiliyor. onlar konuştukça biz haklı çıkıyoruz. bu zaman insanlığımızı koruma zamanı.
çocuk, elbette bir terör örgü üyesi olup öldürülmüş olabilir, ama hiçbir ana bunu hak etmiyor. bunu gülecek densizinde amına koyarım. ölen kişiye istediğiniz küfürü edin, lakin orospu çocukluğu yapmayın.
edit: alttaki arkadaş baya vatansever herhalde. öyleyse gel, ülkene hizmet et.
edit2: gelmezsen amk.
edit: arkadaş, abdullah öcalan değilim. bana gelip ne kızıyorsunuz lan.
edit4: havlamayın da favlamayın da. alttaki yavşak alamancıya yönlendiriyorum sizi.
edit5: alttaki alamancı pezevenk, uzaktan uzaktan ne ötüyorsun lan. gelme lan bu ülkeye, kanı bozuk köpek.