ben yazmayacaktım başlığa. çünkü bunun gibi bir haber ile muhattap olmak, konuşabildiğim bir dilden tercümana gerek olmaksızın okuyabilmek bile alçak hissetmeme sebebi oluyor. bu eylemi savunmayı geçtim, okuyabilmek bile...
ben buradan sevinen yığına laf anlatmayacağım. böyle iyi hissediyorlar, böyle mutlular, böyle rahatlar onlar da. "biz böyle yamyam, biz böyle alçak, biz böyle hayvan olarak iyiyiz ve mutluyuz" diyorlar. kitlesel bir hayvanlık talebine itiraz etmek yersiz. uzak kalmak, izole olmak mantıklı.
o yüzden okuyan arkadaşlar arasında hala insan kalabilmiş olanların yüzü suyu hürmetine birkaç kelam edip bırakacağım.
insanlığınızı koruyun arkadaşım. bakın insanlığı bir kere kaybettiniz mi, bu başlıktaki sayısız örnekte olduğu gibi, sonu gelmiyor. dipsiz bir kuyu bu insandışılık.
toplama kamplarından kurtulan yahudiler "oradaki en büyük mücadelemiz insan kalma mücadelesiydi. çünkü bize de hayvanlık dayatılıyordu ve bize cazip de geliyordu bu. işte bu cezbedici hayvanlıktan kurtulmak, artık sizin tek gayeniz oluyor." demişlerdi.
kötülüğün sıradanlaşması talebini, kitlesel bir çürüme talebini görmezden gelmeyin, bilin ve unutmayın asla! bazen sizin yıllar ve sayısız emekler harcayarak anlatmak istediğiniz her şeyi, onlar bir cümle ile anlatabiliyor. onlar konuştukça biz haklı çıkıyoruz. bu zaman insanlığımızı koruma zamanı.
12.04.2020 · 18. sıra
rdvn0465
11.04.2020 00:17 ~ 22:51