doğal seleksiyona uğramış, çok da şey yapmayın.
ya arkadaş anlamıyorum artık bu nedir? biz de sevdik, bizi de terk ettiler, bizi de çok üzdüler, ama biz ne yaptık? aşkımızı kalbimize gömüp geri çekilmeyi bildik. birisi karısının boğazını keser, bir diğeri kurşun yağdırır. tamam bu sefer öldürmeyi başaramamış fakat kendisi ölmüş, sonucunda yine ölüm var. seven bir insan nasıl bunları yapabilir? siz sevmeyin arkadaş, sizin içinizde sevgi falan yok.
26.08.2019 · 37. sıra
33derece
25.08.2019 09:14 ~ 09:25