simdi diger takim taraftarlari dese ki,
"en ihtiyaciniz olan bolgelerden birine adam aliyorsunuz, yerine ortasahadan devsirme oyuncu oynatiyorsunuz, bu adami bir de sezon bitmeden gonderiyorsunuz.
sonra da tff bize limit artirimina izin vermedi, sol bek alamadik diyorsunuz"
ne diyebiliriz?
"o ayri, bu ayri" diyerek kurtarir miyiz?
22.02.2020 · 23. sıra
gumgumok
21.02.2020 18:24