Sık geçen başlıklar

adem ljajic 3

ekşi'de gör
siktir git, piç. 30 maç yat, lig 17'ncisine attığın 1 golle bana kulağını tıka, 'konuşun' işareti yap, amına koduğumun çocuğu.

ek: şimdi de maç sonu kutlamasına kalmayıp koşa koşa içeri gitti. ananın amına git.
bir tane sarı kart yüzünden sayısız defa bilerek kırmızı yiyip takımı satan adamın yediğinden fazla küfür yedi.
bütün "dünyanın en iyi futbolcusu" yazanları engelledim sanıyordum, ama sivrisinekler gibiler amk.