Sık geçen başlıklar

adayımız kemal kılıçdaroğlu 2

ekşi'de gör
erdoğan'ın karşısında ebu cehil de olsa oy vereceğimizden ötürü sorun teşkil etmeyen söylemdir.

olm bırakın şu aday beğenmeme olayını. şu zamanda muhalefete destek olmalıyız, siyasal islamın devrilmesi için elimizden geleni yapmalıyız. bakın erdoğan bir daha seçim kazanırsa ülkemizde hiçbir zaman özgürce yaşayamayacağız, sürekli baskılara maruz kalacağız, hakarete uğrayacağız, iyice fakirleşeceğiz lan.

artık birlik olma vakti ekşi sözlük'ün muhalif yazarları, nazınıza tribinize dedirtmeyin lan. vallahi daral geldi yine ya…