Sık geçen başlıklar

adana'daki kasabın acımasız çalışma şekli 1

ekşi'de gör
sonunda bunu da gördük. doldurdunuz 25 milyon insanı kaçağı göceği, bedavadan konut satarak, kiraları, ev fiyatlarını fırlattınız arşa. milleti kiraya çıkamayacak hale getirdiniz. tuik yoluyla 3 yıl enflasyonu gerçeği yarısı kadar açıkladınız. bile bile milleti fakirleştirdiniz.

gıda güvenliğini düşünen mi kaldı?

yabancılar bu ülkenin bir numaralı beka sorunudur.

edit: ne ara 25 milyon oldu diye mesaj atan sevgi pıtırcıkları, devletin açıkladığı 13 milyon göçmen. bunlar kayıtlılar kayıtsızı siz hesaplayın sonra üstüne 8-10 yıldır 250 bin dolardan 2 karısı 5-10 çocuğuyla tc vatandaşlığı verdiklerimizi ekleyin. yetmedi mi? özel üniversitelerde okuyan yabancıları ekleyin daha sayayım da siz anlamazsınız boşa yormayın beni.