sonunda bunu da gördük. doldurdunuz 25 milyon insanı kaçağı göceği, bedavadan konut satarak, kiraları, ev fiyatlarını fırlattınız arşa. milleti kiraya çıkamayacak hale getirdiniz. tuik yoluyla 3 yıl enflasyonu gerçeği yarısı kadar açıkladınız. bile bile milleti fakirleştirdiniz.
gıda güvenliğini düşünen mi kaldı?
yabancılar bu ülkenin bir numaralı beka sorunudur.
edit: ne ara 25 milyon oldu diye mesaj atan sevgi pıtırcıkları, devletin açıkladığı 13 milyon göçmen. bunlar kayıtlılar kayıtsızı siz hesaplayın sonra üstüne 8-10 yıldır 250 bin dolardan 2 karısı 5-10 çocuğuyla tc vatandaşlığı verdiklerimizi ekleyin. yetmedi mi? özel üniversitelerde okuyan yabancıları ekleyin daha sayayım da siz anlamazsınız boşa yormayın beni.
13.06.2024 · 44. sıra
tirizettin
12.06.2024 15:45 ~ 20:45