bu sorun yine bizim turkiyenin sorunu. yani yurt dışında bir tane başı boş köpeği sokakta gezerken bulamazsınız devlet hemen alıp -itlaf mi ediyor barınağa mı yerleştiriyor bilmem- müdahale eder. sokakta çete sürüsü gibi başıboş gezen köpekler gelişmemiş ülke sorunudur. dün de izmir aşık veysel parkında koskoca adamı köpeklerin elinde parçalanmaktan son anda vatandaşlar kurtardı.
hayvanseverler tepki verip duruyor sanki köpeklere tecavüzü savunuyormuşuz gibi. bence hen onların sürekli eziyete uğramaması hem de sokakların bizler için daha güvenli hale gelmesi için buna derhal müdahale edilmeli.
öldürün asla demiyorum onlar da can, ama devletin bir barınağı vs si olmalı oraya toplanmalı hepsi.
27.08.2021 · 6. sıra
sukelakiz
26.08.2021 10:21 ~ 10:22