Sık geçen başlıklar

abdülhamid olsaydı lozan'da toprak kaybetmezdik 6

ekşi'de gör
abdülhamit kalsaydı zaten elimize toprak kalmayacaktı :)
abdülhamid bi kulağımızın arkasını kaybetmemişti.
burnumuzun ucundaki adaların lozan'da kaybedildiğini zanneden üstteki davar ve benzerlerinin sıçmığı. batı trakya, halep, musul diye devam etmiş bir de, davarlardan özür dilerim.
haklı önerme zira abdulhamit basta olsa idi, iş mondros ve sevr ile bitmiş olacak,lozan konferansı hiç toplanmayacaktı.
çünkü lozana gelmeden tüm toprakları kaybetmiş olurduk.