Sık geçen başlıklar

abd'nin yerleşiriz diye bizi vizeyle aşağılaması 1

ekşi'de gör
ben çomarları eve bile almak istemiyorum, adam da bizim ülkeyi komple çomar görüp risk almıyor.

saçma mı?
itirazı olan beri gelsin...