Sık geçen başlıklar

abd'nin yabancı cep telefonlarını yasaklaması 1

ekşi'de gör
bak adamlar ulusal güvenlik için sadece yerli üretim cihaz kullanalım diyor.
biz bırak cihaz üretmeyi, iletişim aracımız olan türk telekom gibi kritik bir kurumu arap'lara satıyoruz.

he bu arada bizim reis de bir zamanlar iphone'yi protesto edip, samsung alın diyordu.
üretim olmayınca posta da koyamıyorsun haliyle. siktir et teknolojiyi, inşaata devam.