başlığı altında insanlar 3 büyükler neden böyle transfer yapmıyor ya diye sallamışlar. 3 büyükler çok kötü yönetiliyor bunun aksini düşünmüyorum fakat bu 3 takımdan herhangi biri portekiz ikinci liginde geçen sene 12 maçta 0 gol atan bir forvet oyuncusunu alsa o topçu tesislere gelmeden kovulur taraftar yüzünden ki bu da doğru bir yaklaşım bence. 3 büyükler boupendza'yı hatay'dan alıp everton'a satmalı. bu oyuncuyu geçen seneki performansına rağmen hatay alarak risk almalı ki onu satarak süreklilik sağlasın.
yetenek konusunda kendisine dair benim en ufak bir şüphem yok izlediğim maçlar kadarıyla ama saha içi ve saha dışı karakteri konusunda ciddi soru işaretleri var kafamda. hele bir de istanbul'da yaşamaya başlarsa, bilemiyorum... ben kendisini taraftarı olduğum takımın 10 m euro falan vererek almasını istemem.
07.02.2021 · 47. sıra
chill
06.02.2021 14:43