yıllar önce bir entry'mde demiştim: türkiye'nin en büyük eksiği denetim diye.
türkiye'de hiç bir kurum de-net-len-mi-yor. doğru düzgün. denetimler tamamen göstermelik. bu denetimin içinde denetleyenin denetlenmesi de dahil. denetim diye bir şey yok. ceza kaygısı yok. cezalar caydırıcı değil. adam öldür kefaletle serbest kal, hırsızlık yap iyi halden çık, ayıplı mal sat, lisansını asklıya almasınlar.
merhaba televole.
05.11.2021 · 47. sıra
betada don bebegim yok diye uye oldum
04.11.2021 12:40