Sık geçen başlıklar

a101'in aseton ile tarih silmesi 1

ekşi'de gör
yıllar önce bir entry'mde demiştim: türkiye'nin en büyük eksiği denetim diye.

türkiye'de hiç bir kurum de-net-len-mi-yor. doğru düzgün. denetimler tamamen göstermelik. bu denetimin içinde denetleyenin denetlenmesi de dahil. denetim diye bir şey yok. ceza kaygısı yok. cezalar caydırıcı değil. adam öldür kefaletle serbest kal, hırsızlık yap iyi halden çık, ayıplı mal sat, lisansını asklıya almasınlar.

merhaba televole.