iş yerimde saat 12:30 ve öğle arasına gelmişken tam o dakikada içeri bir adam girdi. işlemini yaptıracaktı ama en az 20 dakika sürecek bir işlemdi. kendisine öğleden sonra gelmesini söylememle birlikte müdürümüz, odasına çağırıp vatandaşın işini halletmeden araya çıkmamam gerektiğini söyledi. ben de kendisine; “9’ u beş geçe işe gelemiyorsam, buçuktan sonra da öğle aramı çalışarak geçiremem.”dedim. çok sinirlendi. beni başka yere sürdü* ama yine olsa yine aynısını yapardım. bazen g.te g.t diyebilmek lazım.
tanım: haklı isyandır. hak verilmez alınır. hep destek tam destek
07.03.2021 · 4. sıra
ben bir dusuneyim
06.03.2021 00:01 ~ 00:03