Sık geçen başlıklar

aşurenin overrated olması 1

ekşi'de gör
bence overrated değil ama mezhebi fazla geniş bir tatlı.

tam da böyle kilerde ne buldumsa içine kattım tatlısı.

bence bir konsil toplanmalı dört temel tarif üzerine uzlaşıya varmalı ve bu tarifler çok katı kurallara sahip olmalı.

ardından tarifler arasında mezhep savaşları çıkmalı.

ardından mezhepler birbirine bozuk atıp aşure günlerini değiştirmeli.

yani komşularınız, senede birden fazla kez aşure dağıtsa daha güzel olmaz mı?