“umarım aşkı tadan kadın sana aşık değildir” denilesi, ilişkilerinde paranoid kıskançlıklar yaşaması muhtemel olan erkek beyanı. bu tipler beşik kertmesi ile ilişki yaşasın. çünkü bu beyana sahip erkek, bir kadının nörokimyasının uzunca yıl blokajlı olmasını bekliyor ve bu fizyolojik olarak normal değil.
cinsiyetten bağımsız olarak bu cümleyi kuran insan evladından uzak durulması gerekir. çünkü ortada aleni bir “önce ben” düşüncesi vardır. bir insan vaktiyle aşık olmuşsa, bu onun sevebilme gücünü gösterir. bu eylemi kendinize olumlama değil de, olumsuzlama olarak kullanmak sağlıklı bir ilişki kuramayacağınızı gösterir. “en çok beni sevsin, en önce ben, en çok ben” söylemleri gerçek manada patolojik bir düşünce tarzıdır. bu düşüncelerinizle size hayatta başarılar dilerim.
15.11.2021 · 37. sıra
sublimlesemeyennaftalin
14.11.2021 09:51