olayın en güzel yanı, bütün hikayenin bir "selamun aleyküm" mesajıyla başlıyor olması.
aklıma bir yerlerden "selamun aleyküm babacım" la başlayıp günah batağına dönüşen telefon konuşmaları geldi.
insanoğlu garip vesselam.
27.04.2016 · 34. sıra
argin
08:06