Sık geçen başlıklar

aşı olmam çip takacaklarmış diyen tip 1

ekşi'de gör
aslında herkes kendisine, benim gibi bir denyoya çip takmak kimin ne işine yarar diye sorsa daha iyi olabilir. yani dünyaya nasıl bir etkin ve katkın var ki beynini çip takarak ele geçirmek için dış güçler organize olmuş olabilir ki. hadi desen ki kapitalist sistem, vereceğin oya etki etme, alacağın ürünü belirleme vs. gibi etkileri olabilir, e sen acun'un programlarıyla 2 sn'de manipule olabilen bir tipsindir kim çipini harcasın senin için, bu kadar zahmete değer miyim diye bir kendine sor bakalım?