Sık geçen başlıklar

a haber'in yaptığı fırsatçı bim haberi 1

ekşi'de gör
iyice kafayı yedi bunlar, şirket kar açıkladı diye hedef gösteriyorlar. kar etmesi manidar bulunmuş, ahahaha.

adamlar 33 milyar liralık satış yapmış, 1.25 milyar kar elde etmiş. %4 bile değil. elbette edecek bu ciroda bu kadar kar, neyin fırsatçılığıymış bu?

gören de hayır kurumu zannedecek.