Sık geçen başlıklar

95 beygir polo'nun 308 bin tl olması 1

ekşi'de gör
absürttür ama bunun tek sebebi türk lirasının değersiz olması değil, araçlardan alınan insafsız vergilerdir. muhtemelen arabanın çıplak hali 100-120 bin arası bir tutar ama vergilerle 308 bin oluyor. sebep? milletten aldığı vergileri yandaşlara peşkeş çeken, ekonominin e'sinden anlamayan, faiz düşerse enflasyon düşer diyen, ülkeyi babasının çiftliği gibi yöneten "şahsım"dır.

edit: net fiyatı 144 bin liraymış. yani 164 bin liracık geçirmişler.