zavallı kadının derdine derman olalım demek yerine, kendilerine yapılan eleştirileri sildiren kurum...
o günkü entry'ime de yazmıştım, şimdi yine yazıyorum, siz o kadının kanını değil, pandemi süresince yaptığınız fedakarlığı çöpe attınız. bunu yazınca bana küfür kıyamet mesajdan yardıran sağlık camiası vardı. gidin çöpünüzde debelenin, o gün kibarca herkes bir değil, kastım mevzu bahis hastanede bu eylemi yapanlar demiştim; ama hepsi aynı kafada, ortak olup topyekûn birleşip bu durumu savunmak akıl alır gibi değil. hasta karnında neşter makas unutan doktoru savunmak, pamuk unutan doktoru savunmak, yanlış yapılan bir durumu aynı meslek grubunda oldukları için savunmak mallıktır. nasıl ki biz sağlık çalışanı olmasak bile sağlık çalışanlarına yapılan şiddete yüksek sesle itiraz ediyoruz, sağlık çalışanları da kendi aralarında hata yapanlara ses yükseltmeyi bilmeli. bir avukat avukata laf sokabiliyor, yanlış yapınca avukatlar ses yükseltiyor, mühendis, esnaf o bu şu, hepsinden yanlış yapam oldu mu kendi meslek grupları dahi sert tepki gösterebiliyor, ama sağlık çalışanları böyle değil. kol kırılsın yen içinde kalsın kafasıyla yaşıyorlar. yazık. şurada ve geçen sildirilen enteylerde yüzlerce bu durumu haklı çıkartmaya çalışan kişi görebilirsiniz. yok borç var yok o var bu nedenle cart curt binlerce argüman. lan isveç vatandaşı adama, instagramda twitterda sahteden ağlayan birileri yüzünden uçak yolladı bu devlet. kendi vatandaşına borcun var diyerek bakmamak, bunu da haklı göstermek neyin kafası.
12.06.2020 · 20. sıra
picgurusu
11.06.2020 00:15