Sık geçen başlıklar

90'larda fakirlik belirtileri 2

ekşi'de gör
allah'a şükürler olsun böyle zor günler hiç yaşamadık inşallah yaşamayız da. sadece ufak bir anımı anlatayım. sitede kalıyorduk ben çocukken. bir gün site dışında bir mahalleye maç yapmaya gittik. neyse maça başladık ama bir çocuk bizi kenardan izliyor fakat bizden daha heyecanlı. çocuğun yanına gittim sen neden oynamıyorsun dedim. benim sadece bir tane ayakkabım var o da evde ve çok yırtıldı, eğer onunla top oynarsam daha da yırtılır diye annem izin vermiyor dedi. çocuk halimle öyle iç geçirdim ki bu duruma. ayakkabılarımı çıkardım çocuğa giydirdim ve ben terlikle kaleye geçmiştim. çocuğa ayakkabımı hediye edip eve terlikle dönünce annemlere durumu anlattım ve kocaman bir aferin almıştım. o çocuk şimdi büyüdü ve öğretmen oldu, çok yakın arkadaşlarımdan birisi oldu.