sivasspor:buyur beşiktaş kardeş sen 3. ol.
beşiktaş:olmaz rica ederim, 3. olursam sergen'e bir şans daha vermem gerekir.sen ol bari galatasaray.
galatasaray: bizde ya 1.sindir ya hicsindir. alın istemiyorum avrupa kupaları falan. geç alanya gözün bir avrupa görsün.
alanyaspor: hayır efendim ne demek buyurun ben sonradan geldim. fenerbahçe sen ne dersin?
fenerbahçe: ben düşmediğime dua ediyorum kardeş ne 3. lüğü
10.07.2020 · 3. sıra
seckin dost
09.07.2020 21:36 ~ 21:37