arkadaşımın sözlük hesabı yok, onun adına bu başlığı açıyorum,
edit;
özel mesajla yapılan hakaretler farklı bir noktaya geldi, o yüzden siliyoruz.
cimer e gerekli başvuru yapıldı. olursa, olur artık. olmazsa da; hakaret, tehdit edildiğimizle kalırız. neyse ki dayak yemedik. yapacak bir şey yok.
burada olayı meşrulaştırma adına ' kardeş sen nerede yaşıyorsun' olur böyle şeyler... diyenler.
çocuğuna 'çocuk' diyor diye hitap şeklinden rahatsız olanlar.
eksik anlatıyorsun diyenler...
bu kadar ve onur kırıcı bir olay için serin hikaye diyenler.
mesajlarda burada ağlama falan yazanlar
ve destek olan herkese teşekkürler. iyi
ki varsınız.
10.05.2021 · 9. sıra
somersault in a coffin
09.05.2021 18:19 ~ 22:52