valla biraz gaddarca bir yorum olacak ama sikeyim anasını..vurmazsa amk..
yaş olmuş 44..
askere çocuk gönderecek ve oy sandığı önüne gelince "istikrar, büyük oyun, 3ncü havaalanı, ecdat" falan diyenler düşünsün.
ama bi kere olsun düşünsün.
11.03.2017 · 23. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
10.03.2017 01:15