saygı duyulası bir rakibe karşı, güzel bir galibiyet aldığımız bir maç oldu. iyi oynadılar, hakkını vermek gerek.
ne diyebilirim ki? seri 4-3 biterse şaşırmayın yani. ufuk hoca'ya saygılar.
fakat jan vesely sıyrıldı aradan ve maçın mvp'si bizi farklı kıldı.
11.06.2017 · 43. sıra
nagsomnia
10.06.2017 00:09