Sık geçen başlıklar

9 aralık 2021 lazio galatasaray maçı 2

ekşi'de gör
galatasaray'ımızın lider olarak çıktığı ve tamamladığı maçtır.

şimdi verin fiktürü bana;
ilk maç lazio'yu içeride yendin, 3 puanı aldın.
gittin marsilya'ya, berabere kaldın sorun yok, puanın oldu 4.
moskova'da lokomotiv'i yendin oldu 7 puan.
içerde lokomotiv ile en kötü berabere kal 8 puan.
marsilya geldi, mutlaka yenersin etti 11 puan.
gittin roma'ya, yenildin lazio'ya hiç sıkıntı yok. 11 puanla çıkarsın.
ha şunu da yapabilirsin, lazio'yla deplasmanda berabere kalırsın 12 puanla lider çıkarsın.

hocaya ve oyuna kızmayın. bu tür maçların taktiği budur. lazio'ya pozisyon vermedik. bir kez daha tebrikler galatasaray.
galatasaray yenerse, osuruktan takımı yenip artislik yapmayın,
lazio yenerse, işte böyle ilk oynadığın adam gibi takım yamultur avrupa fatihini,
berabere biterse, kamyon çekip beraberliğe seviniyorlar, zavallısınız, şeklinde yorumlanacak maçtır.

içi çürüyüp, kalbi kurumlanmış kimseler için amme hizmeti, yukarıdan duruma göre yorumu kopyala yapıştır.

beraber sevinip, üzülmek, yapıcı eleştiri yapmak mı? boşver yeaaa.