şu ikide bir yaşadığı hayatı sorgulayan ekşicilerin acil tedavi olması lazım. hayatı makul ölçüler içinde sorgulamak, daha iyisi için çabalamak vs güzel de bu arkadaşlarınki tamamen kıskançlık ve “bende niye yok” isyanı şeklinde olduğu için kendilerini mutsuz etmekten başka bir işe yaramıyor.
isviçre’ye gitmene gerek yok, çık sokağa hayatın boyu binemeyeceğin bir sürü araba görürsün. bu dünya böyle bir dünya, zenginlik denen şey herkese nasip olmuyor. sanki dünyanın size borcu var da vermiyor gibi davranmayı bırakın artık. gına geldi yok abd’deki lise, şuradaki doğa, buradaki alım gücü, coğrafya kaderdir vs diye açılan başlıklardan. gıpta edersin, daha iyisine erişmek için çabalarsın, mücadele edersin ve sonra senin sahip olduğun imkanların yüzde birine sahip olamayanları düşünür, elindekiyle mutlu olmaya bakarsın. akıllı adamın yapacağı iş budur. siz bilirsiniz yine tabii.
09.12.2020 · 41. sıra
malumun ilani
08.12.2020 11:43 ~ 11:45