Sık geçen başlıklar

83500 liraya satılan 2012 model bmw 320d 1

ekşi'de gör
2012 model arabaya “aşırı derecede” eski diyen adam 2020 model şirket spec symbol e binmiyorsa ne olayım.

bir kere bmw güzel baktığınız sürece kondisyonunu uzun süre saklayabilen ve sürüş keyfini kaybetmeyen bir markadır. hele de 2 litre dizeli fena değil güç olarak.

2004 model e46 320d 4 yıl kullandım(antika herhalde size göre) o sizin araba diye bindiğiniz tenekeleri 2 kere gömer 3 e katlar o kadar diyorum.

tanım: avrupada eski alman otomobilleri değerlenirken burada ezip geri dönüştürün diye ağlayan yazarların toplandığı başlık.

not: fiyatları savunmadım kesinlikle