Sık geçen başlıklar

8 temmuz 2020 alanyaspor galatasaray maçı 2

ekşi'de gör
yok rakip takım taraftarı ezikmiş ondan yazıyomuş,
yok beriki daha kötüymüş,
yok gs zaten çok iyiymiş atlatırmış.

bak kardeşim,
ne zaman bir takım büyük hayal kırıklığı yaşasa, rakipleri gelir taşşak geçer.
şimdi galatasaray ve fatih terim rezil rüsva oluyor.
tabii ki rakiplerin gelip billur geçecek seninle.
geçen ay "hepinizi üst üste koyup sikicez" yazıyordun buralarda. o delikanlıdan eser yok, şimdi ağlak ağlak "ama rakipler çok ezik ondan yazıyolar" diyosun. nooldu? hani sikiyodun herkesi? üst üste salamura mı yaptılar calatacarayı?

bu lafların bu kadar altında kalacak bir tipsen, öyle "üst üste koyar sikeriz" demiceksin. eğer diyorsan da rezil olunca uslu uslu emziğini alıp oturacaksın, biz de seninle de, takımınla da, o sahtekar teknik direktörünle de taşşak geçeceğiz. ligin en pahalı ve iyi kadrosunu kurup da bu kadar rezil olmak da ilginç vaka gerçekten. diagne + falcao + ryan babel ile seneye devam edersiniz paşa paşa, hepsini üst üste koyar nerenize sokuyorsanız sokarsınız artık.

ha son olarak
k a ç a c a k
muslera'sız diğer takım taraftarlarının yıllardır neler yaşadığını anladım. çok zormuş çok.