rıdvan dilmen'i günahım kadar sevmem ama "havaya girersen galatasaray çakar sana" türk futbol tarihinin en iyi sözlerinden biri olabilir.
Sık geçen başlıklar
8 mayıs 2021 galatasaray beşiktaş maçı 2
ekşi'de göryıl 94; dünya kupası eleme grupları…fransa son 2 maça girilirken grup lideriydi. tamam biz abd'ye katıldık modundaydılar. o son 2 maçta alınacak 1 puan fransa'yı dünya kupasına götürecekti. ve o 2 maçı da evlerinde oynayacaktılar. önce, galibiyeti olmayan israil'e karşı 2-1 öndeyken 83 ve 90.dakikada yedikleri gollerle maçı 2-3 kaybettiler. adamların morali bozuldu ama daha son maç vardı. ve yine evlerinde bulgaristan'la oynayacaklardı. yine önce geçtiler. ilk yarı 1-1 bitti. 1 puanla dünya kupasına gidiyorum derken 90.dakikada yedikleri golle maçı 1-2 kaybedip tarihlerinin en büyük şokunu yaşadılar ve dünya kupasına gidemediler. 11'inde de lama, papin, deschamps, desailly, cantona gibi dönemin ağır abileri vardı…
bu futbol öyle bir oyundur ki tamam bitti bu iş dersin, hiç olmayacak şeyler olur, travmalar yaşarsın. ben fenerbahçeliyim. tüm bunları, illa bunlar başınıza gelecek diye yazmadım. hatay maçının gazıyla, gs'nin sahasında kupa kaldıralım yeaaa diyen güruh için fazla havaya girmeyin, çıkın adam gibi topunuzu oynayın diye yazdım. yoksa ben zaten haftalar öncesinde takımımımdan ümidimi kestim. oynadığı oyunla bu sezonun şampiyonluğunu hak eden takım zaten beşiktaş. ancak ne gs'yi ne de diğer takımları öyle hafife almayın. tutar gs'nin size 3 fark atacağı akşamı yaşarsınız, peşine de karagümrük maçında maçın başında bir kırmızı bir de penaltıyla mağlup olursunuz; dünyanız başınıza yıkılır. bunlar felaket tellallığı değil, tedbirli olun tavsiyesi. o sebeple havaya girmeden, krediniz yokmuş gibi çıkın oynayın. kazanırsanız da sadece o staddaki rakibiniz değil ben de tv karşısında alkışlayacağım sizi. çünkü hak ettiniz köftehorlar.
tanım : son yılların en zevkli geçmeye aday derbisi. hak eden kazansın.
bu futbol öyle bir oyundur ki tamam bitti bu iş dersin, hiç olmayacak şeyler olur, travmalar yaşarsın. ben fenerbahçeliyim. tüm bunları, illa bunlar başınıza gelecek diye yazmadım. hatay maçının gazıyla, gs'nin sahasında kupa kaldıralım yeaaa diyen güruh için fazla havaya girmeyin, çıkın adam gibi topunuzu oynayın diye yazdım. yoksa ben zaten haftalar öncesinde takımımımdan ümidimi kestim. oynadığı oyunla bu sezonun şampiyonluğunu hak eden takım zaten beşiktaş. ancak ne gs'yi ne de diğer takımları öyle hafife almayın. tutar gs'nin size 3 fark atacağı akşamı yaşarsınız, peşine de karagümrük maçında maçın başında bir kırmızı bir de penaltıyla mağlup olursunuz; dünyanız başınıza yıkılır. bunlar felaket tellallığı değil, tedbirli olun tavsiyesi. o sebeple havaya girmeden, krediniz yokmuş gibi çıkın oynayın. kazanırsanız da sadece o staddaki rakibiniz değil ben de tv karşısında alkışlayacağım sizi. çünkü hak ettiniz köftehorlar.
tanım : son yılların en zevkli geçmeye aday derbisi. hak eden kazansın.