Sık geçen başlıklar

8 mayıs 2021 beşiktaş'ın doğranması 2

ekşi'de gör
arkadaş ben de beşiktaşlıyım doğranma falan yok. top aut verildi diye 3. golü yiyorsan bunu hakeme bağlayamazsın. koca saha geçiliyor de gol atılıyor. ona bakılırsa atiba ikinci sarıyı alsa alır. beşiktaş ilk önce futbol oynayacak sonra hakem varsa konuşuruz. beşiktaş futbol oynamıyor ki neyin hakemini konuşacağız. derbide ev sahibi takıma 14 dakikada iki sarıyı çat çat çıkardı verdi. ben hakem + var mükemmel maç yönetti demiyorum ama dakika 80 itibariyle maça etki etti diyemem